دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

این روزها.....

دلم برای تمامی دلتنگی هایم گرفته ........... 

این روزها تمامی لحظه هایم به فکر می گذرد.......... 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:56 ب.ظ http://mamad-tataloo.blogfa.com

_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***__________سلام ______***
__***_________خوبـــــــــی__***
___***___سری بزن به وبلاگم ***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*


سلام وب بسیار زیبایی داری لطفا به وب من هم بیا و نظرت رو راجع به تبادل لینک بگو اگر موافق بودی بگو با چه اسمی لینکت کنم و من رو با نام ۩۩هر کجا هستم باشم اسمان مال من است۩۩


http://mamad-tataloo.blogfa.com/cat-65.aspx

به ما هم سر بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد