دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

کلاسیک

هوای ماه آبان یعنی این......................... 

از صبح با یه انرژی خاصی کار می کنم نشستم پشت میزم از پنجره اتاق منظره کوهها رو 

 می بینم و فنجون قهوه یا چای رو که مرتب پر و خالی می شه رو لمس می کنم و از گرما و بوی مطبوعش لذت می برم  

 

عصر هم می خوام مسیر پارک وی تا ونک رو قدم بزنم و خودم رو به نوشیدن یک قهوه در کافه محبوبم دعوت کنم...................... 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
delak یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:11 ب.ظ http://DELAK.BLOGSKY.COM

در این غروب دلگیر
که می اندیشم به خاطرات دوران طلائی زندگیم
" اوج می گیرد احساساتم "
می نشیند بر بام.............
با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز
اوینار بار دیگر به روز شد
منتظر حضور سبز نظرات سازنده شما هستم
موفق باشید و سر بلند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد