دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

من به تو نه که به خودم بد کردم.....

روزهای گذشته در فکر ؛گاهی خشم؛ گاهی افسوس و گاهی نگرانی و زاری گذشت 

اما دیشب به این نتیجه رسیدم که من ضربه رو درست زمانی خوردم که پذیرا نبودم؛ همیشه نسبت به این روزها خوش بین بودم و هیچ وقت حتی یک نقطه کوچیک هم برای تیره و سیاه بودن برای خودم تعریف نکرده بودم این شد که بدجوری ریختم به هم؛ اما زمان هایی بوده که اتفاقات خیلی بدتر رخ داده ولی به علت اینکه گارد داشتم انقدر اذیت نشدم..... 

دوباره تصمیم گرفتم نه خودم رو اذیت کنم  نه دیگری رو؛ درسته رفتیم زیر ذره بین؛ درسته یکسری ناراحتی ها پیش آوردیم و پیش آوردن ؛اما ما می تونیم همه چیز رو به حالت دلخواه تغییر بدیم.... 

چون از روز اول خواستیم متفاوت باشیم....  

این روزها که گذشت بیشتر از همیشه خودم و نقطه ضعف های خودم رو دیدم؛  

این روزها این روزها این روزها..............  

 

پ.ن. دوره گرد منتظر عزیز مرسی از دقتت؛مرسی از زمانی که گذاشتی اینجا رو خوندی و نظر دادی؛من متاسفانه حتی در حالت عادی هم خیلی روشن و واضح صحبت نمی کنم 

نوشته هام رو می نویسم برای اینکه ذهنم کمی سبک شه برای اینکه گاهی که برمیگردم و می خونم ببینم چه روزهایی رو گذروندم و چه حس هایی رو تجربه کردم خارج از وبلاگ هم زیاد 

 می نویسم  

من در آستانه یکسری تصمیمات و تغییرات بزرگ تو زندگیم هستم ؛ذهنم آشفته ست و نوشتن گاهی کمکیه برای آرام گرفتنم

 

نظرات 3 + ارسال نظر
دوره گرد منتظر چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 ب.ظ

منم خیلی وقت ها بوده که اتفاقات بزگی چه بد وچه خوب واسم اتفاق افتاده و میفته...
ولی هیچ وقت فراموش نکن که یه کسی اون بالا بالا ها مواظبمونه و منتظر تا ما برا یکبارم که شده صداش بزنیم...

بنویس ...
بنویس و خودت رو خالی کن..
ولی یه بارم تنهایی روی قلبت و از اعماق وجودت با خدا درد و دل کن ....
منتظر نوشته های با احساست هستم
یا مهدی

مهدی سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:23 ق.ظ http://www.pollaris.wordpress.com

سلام
وبلاگ آرومی داری
دوست دارم تبادل لینک کنیم
وبمو ببین
خوشت اومد
خبرشو بهم بده

پژمان چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 ق.ظ http://shaerane.blogsky.com

سلام

از وب شما خوشم آمده خیلی روان می نویسید.

موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد