دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

باور کن حرفهام و باور کن

  • روبه روی من می نشینه و از روز مرگی هاش می گه; از دلشکستگی ها و دل خوشی هاش 

توی دود سیگار و بوی قهوه; لابه لای خاطرات اون من چند سال پیش رو می بینم  

ناخودآگاه تن صدام تغییر می کنه ;هیچ وقت نتونستم در مقابل ضعف و غصه های مردم بی خودی ناله و شیون کنم همیشه گوشه های ذهنم دنبال راهکار بودم; دنبال یک نیروی قوی برای از بین بردن ضعف و وقتی پیداش نمی کردم دگرگون می شدم

خودم رو می بینم که دارم پشت سر هم حرف می زنم و از لرزش صدام می فهمم احساساتم باز تحریک شده; ازش می خوام راهی که من رفتم و می دونم انتها نداره رو تکرار نکنه 

می بینم که می ره تو فکر; حس می کنم باید ازش عذر خواهی کنم به خاطر اینکه تند رفتم اما من این مسیر رو خیلی خوب می شناسم; دونه دونه ی پیچ و خم هاش رو می شناسم...... 

 

  • توی راهروی اداره با هم برخود می کنیم ; حس می کنم ناراحته ازش می پرسم خوبی؟  

شروع می کنه حرف زدن; حرف زدنی که 1 ساعت تموم طول می کشه ;تازه دلیل خیلی از رفتارهای نا هنجارش رو می فهمم;تازه می تونم حس کنم در پشت این ظاهر بی پروا و شلوغ چه موجود درد کشیده ای وجود داره 

حرفی نمی زنم;یعنی نمی دونم چی باید بگم ;اما دوباره میاد پیشم این بار اما شروع می کنم از زندگیش براش می گم از رابطه ش ; می خوام بیشتر فکر کنه 

ازش می خوام تمام این حرفها رو حالا یکبار از زبون من بشنوه و قضاوت کنه; داره کم کم نزدیک می شه به دیدن نقاط ضعفش  

 

  • روی تختم دراز می کشم; این مدت خیلی خودم رو خسته کردم 

  با تمام حرف های نزده م بیشتر خودم رو سنگین کردم اما نگاه می کنم به دور و برم;به آدمهایی که این مدت باهاشون حرف زدم 

با خودم تکرار می کنم من می تونم همه چیز رو درست کنم همون جوری که همیشه تصور  

می کردم  

 

پ.ن. ماه من هم شروع شد...................

  

نظرات 4 + ارسال نظر
پاییز برگ ریزان چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:38 ق.ظ http://azi.blogsky.com

حتما میتونی

عشق سرد چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 ق.ظ http://www.yaram.blogsky.com

سلام قشنک بود_فدات شم بیا بیشم داستان عاشقونه من رو بخون ونظرتم بکو_فدات از مشهد

center shop چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 ق.ظ http://www.jamecd.com/ads

سلام اگه می خوای بصورت مادم العمر پول در بیاری فقط لازم بیای تو سیسیتم همکاری در فروش جام جم عضو بشید.
روش کار به این صورت که شما در سایت عضو میشوید و کدهای فروشگاه روازداخل پنل عضویت خود بر دارید و تو سایت یا وبلاگتون بذارید.
بعد محصولات در سایت شما نمایش داده میشه و
سپس بر اساس هر فروشی که از داخل سایت شما باشه 20 درصد از فروش کل به شما میرسه.
حساب و کتاب شما به صورت کامل و دقیق داخل پنل شما قرار داره شما هر زمان که در خواست بدین پول شما بعد از وصول محصول
پرداخت میشه.
در ضمن شما بر اساس هر نفر عضو که بیارید 3 درصد از مبلغ کل اون فروش زیر مجموعه شما به صورت مادم العمر پر داخت میشه.
حساب زیر مجموعه های شما دقیقا داخل پنل شما محاسبه شده و شما دسترسی کامل خواهید داشت.
پس هم اکنون برای ثبت نام اقدام کنید که یک دقیقه دیگه دیره.
شانس فقط یک بار به شما رو میکند.
www.jamecd.com/ads

دوره گرد منتظر چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:35 ب.ظ

سلام
زندگی را تغییر بده آنگونه که می پسندی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد