دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

من و من

کاش یادم بمونه انقدر برای خیلی روزها و مراسم خاص از قبل برنامه ریزی نکنم 

کاش یادم بمونه در تمامی روزهایی که برای من مهمه باید یاد بگیرم خودم تنها هستم  

کاش یادم بمونه همه ی برنامه های جذابی که برای خودم می ریزم فقط و فقط باید خودم باشم و خودم 

کاش یادم باشه.............. 

هفته آینده به مناسبت اینکه دختر پاییز به دنیا می یاد از اول تا آخرش قرار خودش با خودش فان داشته باشه 

به کافه ی مورد علاقش بره...غذایی رو که دوست داره بخوره...تئاتر بره....سینما بره....بره و برای خودش یه کلاه بوقی تولد مبارک بخره  

یه بسته شکلات مغز دار بگیره و فراموش کنه رژیم داره و دراز بکشه کف اتاقش و با صدای بلند فیلم مورد علاقش رو ببینه و شکلات و کافی بخوره 

بره مراکز خرید مورد علاقش  و کلی خودش رو دوست داشته باشه و برای خودش خرید بکنه 

یه کتاب قشنگ بگیره و شروع کنه به خوندن و.... 

من شب تولدم رو در تئاتر شهر خواهم بود و روز تولدم در کنسرت ....همراه با خودم

نظرات 3 + ارسال نظر
اینک فلسفه یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:28 ب.ظ http://isphilosophy.ir

سایت Isphilosophy در طول مدت فعالیت خود کوشیده است تا در حوزه‌ی فلسفه و موضوعات مرتبط به تولید محتوایی مناسب و پر بار و نیز ایجاد فضایی جهت تبادل آراء و اندیشه‌ها مبادرت ورزد. به همین دلیل و پس از تشکیل شورای تحریریه و بر اساس تصمیمی گروهی نام «اینک فلسفه» برای آغاز دوره‌ی جدید و رویکرد تخصصی‌تر فعالیت سایت انتخاب گردید.
هم‌چنین تالار گفت‌وگوی «اینک فلسفه» نیز فعالیت خود را آغاز کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به این تالار که لینک آن در سایت وجود دارد در آن عضو شده و به تبادل آراء و اندیشه‌های خود با سایر دوستان بپردازید. هم‌اکنون این تالار یک گروه (گروه دانشجویان و دانش‌آموختگان فلسفه ایران) و 5 انجمن (آگورا، آکادمی فلسفه، فیلسوف خود باشید، فلسفه به زبان آدمیزاد و کافه فلسفه) دارد که شما نیز می‌توانید در آن‌ها حضور داشته باشید.

ملیحه (Sev7en ) یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.sev7en.blogfa.com

خانمی اول این که تولدت مبارک
دوم این که تنهایی هم برای خودش عالمی داره
سوم این که همیشه خوش باشی و شاد .

مهدی چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:10 ق.ظ http://www.pollaris.wordpress.com

سلام
این وبلاگ به این نازی
این حرفای ناز و قشنگتر
باور کن بهترین جشن تولد جشنیه که خودت باشی و خودت
چون هیچکی بیشتر از خودت قدر خودتو نمی دونه
مبارک باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد