دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

سنگینی و تلخی حرفهای زده 

سنگینی نگاه نکرده 

پایان روز جهارشنبه من اشک بود و دلشکستگی................

نظرات 1 + ارسال نظر
یک دوره گرد منتظر سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:43 ب.ظ

برا کی می نویسی ؟؟
اگه برا خودت می نویسی چرا رو وبلاگ؟؟
اگه می نویسی تا کسی نوشته هات رو بخونه لطفا واضح صحبت کن....
معلومه قلم خوبی داری و مشخصه پشت هر حرفت یک دنیا احساس خوابیده...
ادامه بده ولی قوی تر...
یا مهدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد