دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

آغاز

 

می دانی اسمم چیست؟

نامی برایم نهاده اند.بی آنکه بخواهم بی آنکه برایم معنایی داشته باشد یا بهتر بگویم بی آنکه مرا معنا کند.

اسمم را امروز تعیین می کنم نامم آغازاست!

عجیب است؟

می دانم عجیب است؛ برای تمامی ما که خود را تنها در قالب یک نام معنا کرده ایم عجیب است اما امروز من اینم آغاز....... آغازی برای هر بودنی.....

نظرات 4 + ارسال نظر
گمنام شنبه 2 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:20 ق.ظ

برای هر آغازی پایانی است آن وقت است که گمنام می شوی

اشکمهرکوچولو شنبه 2 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:29 ق.ظ http://www.ashkmehr.blogsky.com

سلام٬ امیدوارم خوب باشین ٬ خیلی نوشتتون جالب بود... احتیاج به فکر عمیق داره...عمیق...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ای دلم غصه نخور این شب تاریک سحر خواهد شد.
در شبی تیره و تار
با امیدی غمبار
با نگاهی بیمار
فکر فردای دگر،روح دگر می گردم...
آغاز آسان است. آغاز زیباست. آغاز رویاست...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
در پناه آسمان ... bye bye honey

آرتمیس دوشنبه 4 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:57 ق.ظ http://artimess.blogsky.com

سلام دخترپاییز
من هم دخترک تمامی بادها هستم . یک دختر افغان .نامت را خود آغاز کن وبه هیچ تردیدی پاسخ نده .
بدرود

حسینی مدیروبلاگ"1300مقاله وتحقیق رای چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:13 ق.ظ http://beheshtnet.blogfa.com

سلام
خوب بود
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد