دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

پشت سر یا پیش رو؟

آرام صدایم می زند، نامم را می خواند ،حضورش آنقدر ملموس نیست که صدایش را به وضوح بشنوم ،تنها در میان همهمه اطرافم،نامم را می شنوم، بر می گردم ،با ابروهایی در هم کشیده و نگاهی سرشار از سرزنش، سرم را پایین می اندازم ،دوباره که نگاه می کنم تنها حضور مبهمش را که می رود تا در روشنایی ناپدید شود می بینم....
روشنای درونم صدایم می زند: دختر پاییز...لبخند بزن ،گامهایش را دنبال کن
صدای تاریک درونم را می شنوم : در آن روشنایی جایی را نخواهی یافت،برگرد پشت سرت را بنگر
دیگر تنها صدای مبهم روشنا و تاریک را می شنوم ،برای هم خط و نشان می کشند،بی توجه به حضورشان چشمهایم را می بندم
درون قلبم لرزه ای حس می کنم ، نگاهم را به روشنایی می دوزم و گام بر می دارم

زیر لب می خوانم:

این منم آغاز.........

پ.ن. فکر می کنم باید این رو بگم که اصلا منظور من فرد نیست.( من درارتباط با رابطه 2 نفره صحبت نکردم)کسی که در بالا بهش اشاره کردم بالاتر از یک شخصه....(شاید یک باور)
نظرات 4 + ارسال نظر
میر عماد سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:19 ق.ظ http://varesepaki.blogsky.com

ول کنید این دو نفر بودن را.........

غمگین سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:23 ق.ظ http://www.ghamin.blogsky.com

سلام
به وبلاگ تازه تاسیستون تبریک می گم
امید وارم موفق باشید

دلت همیشه شاد و هیچ وقت گزارتون به وبلاگ من نیافته

رضا سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:50 ق.ظ http://www.reza8mile.blogsky.com

من از نوشته هایی اینچنینی که خواننده را به تعمق میکشاند خوشم میاد ... نوشته های شما را میگویم !

آرتمیس سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:33 ق.ظ http://artimess.blogsky.com

سلام دختر پاییز نازنینم
عزیز گلم هیچ گاه لازم نیست که توضیح بدی . بگذار ذهن خواننده آن را بیابد و خوب هر برداشتی که کند میتواند درست باشد . آن کس که نفهمد که تو از چه سخن میرانی . خب ، بگذار نفهمد . بگذار او آن گونه که زندگی را درک میکند به ادراک خدا دست یابد . فروغ فرخزاد هم لازم ندانست که توضیح دهد آنچه را که در فکرش بود . زیبا نوشته از دل برآمده ات بر دلم نشست . سرشار از لحظه های عمیق با وی بودن باش . بدرود دختر پاییزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد