دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

باران و حرفهای ناگفته من

باران که می بارد، مست می شوم و بی اختیار.
سرم را از پنجره بیرون می کنم و با باران سخن می گویم
دخترکی از آن سوی پنجره اتاقش هاج و واج مرا نگاه می کند.با خودم می گویم گمان نکند من دیوانه ام.؟..
اما گمان هم کند، مگر دیوانه ها چه شان است؟اصلا مگر گمان یک دخترک ، آن هم از نوع غریبه اش باید برای من مهم باشد؟
باز مرا چه شده؟همیشه گمان دیگران برایم مهم بوده.... و این مرا می ترساند....
روشنای وجودم دستم را می گیرد و می گوید کاری را که دوست داری بکن و فراموش کن چشمهایی تو را می نگرد، تاریک اما چیز دیگری می گوید، صدایش را بالا می آورد و می گوید پنجره را ببند و سر جایت بنشین و باران را نگاه کن مانند او...
او؟؟؟؟؟؟اصلا برایم مهم نیست..پیشنهاد روشنا را دوست دارم
با پاهای برهنه به حیاط می روم و سرم را سوی آسمان بلند می کنم و می خندم.........چشمهایم را می بندم و هرچه می خواهم با باران می گویم.
چشمانم را که باز می کنم هنوز دحترک نگاهم می کند برایش دست تکان می دهم ...
نظرات 5 + ارسال نظر
یه غریبه جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:23 ب.ظ http://yegharibeh.blogsky.com

سلام...
اولین پست وبلاگت رو که نوشته بودی، خوندم... همون موقع... چیزی به دهنم نرسید... فقط یاد کتاب کوه پنجم افتادم...
اگه تو هم دوست داشته باشی، می خوام خواهش کنم بیشتر با هم آشنا بشیم...
منم یه دخترم... متولد ماه مهر... و با روحیات کاملا مهری...
شاد باشی و همیشه سلامت...

حسین جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:26 ب.ظ http://dardebikesi.persianblog.com

سلام
بگیر فطره ام ، اما مخور ، برادر جان
که من در این رمضان قوت غالبم غم بود
آری همه مون با پای برهنه میام و با پای برهنه می ریم.خ.دت رو اذیت نکن. دختر پاییزی . ممنون از اینکه بهم سر می زنی.
موفق باشی

رضا شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 ق.ظ http://www.reza8mile.blogsky.com

سلام ... جالب بود

یه غریبه پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:40 ق.ظ http://yegharibeh.blogsky.com

سلام...
ممنون که به وبلاگم سر زدی... خوشحال شدم...
راستش من خیلی وقته که وبلاگ می نویسم... از سال ۸۳ و تا حالا چندتا وبلاگ داشتم... اگه نوشته های منو بخونی خوشحال می شم و اونطوری بیشتر می تونی منو بشناسی...
اونوقت اگه دوست داشته باشی، برام یه میل بذاری، ممنون می شم...
شاد باشی و همیشه سلامت...

sh.kh پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:48 ق.ظ http://khodaam.persianblog.com

Man baroon ke miad aslan khoshhal nemisham! Bekhosos age shor shor byad hame ostokhonam ham dard migire:( Vali sedasho doost daram, vaghti to khonam v hame ja aroome

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد