دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

یا بمان یا گذر کن...

خسته ام می دانی؟
می خواهم سالها همین حا بنشینم ،با من می مانی یا می خواهی گذر کنی؟
نظرات 3 + ارسال نظر
عروسک خانوم سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:37 ب.ظ http://aroosakkhanoom.blogsky.com

_________@@@@@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@

من چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:04 ق.ظ http://lostmind.blogsky.com

آرشیوت رو می خونم ...
تو همه نوشته هات حرفی برای گفتن هست ..
هنوزم به اینکه انقدر سبک بال و راحت و کوتاه می نویسی حسادت می کنم ...

فوآد شبانی دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:05 ب.ظ http://www.mania.pib.ir

در صورتی که برای تبادل لینک نظری مساعد دارید با قرار دادن لینک وب (http://www.mania.pib.ir) با نام دستنوشته های یک مانی... مرا در جریان قرار دهید تا نسبت به لینک دادن به شما اقدام نمایم./
با تشکر

فوآد شبانی

قلب مطمئن
مدیریت سایت بلاگ مانیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد