دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

نوش دارویی و بعد مرگ سهراب آمدی

افسوس کمی دیر فهمیدم زندگی را نباید خیلی جدی گرفت....
افسوس که تو رفته بودی و من فمیدم نباید به هیچ چیز اعتماد کنم
افسوس
افسوس.....................
نظرات 1 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:31 ب.ظ http://deltanghi.blogfa.com

سلام گلم
ممنون از نظرت من همان لحظه ناراحت شدم الان خیلی عالی هستم
افسوس نخور بهر گذشته مواظب الان باش که آینده افسوسش را نخوری
بهاااااری باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد