دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

زایش

هر انسانی این چنین زاده می شود............

میان شادی و رنج........


من نیز اینگونه زاده شده ام...

نظرات 3 + ارسال نظر
سین پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:54 ق.ظ

دنیا دار مکافات تهیدستان است

شازده خانوم پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ق.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com

چقدر خوب به قضایا نگاه میکنی.به خودت.........
من همش از خودم انتقاد میکنم

sepideh پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:23 ق.ظ http://deltange-naseria.blogsky.com

سلام دوست عزیز، خسته نباشید...

دلتنگ ناصریا آپدیت شد با :

365 حسرت را، همچنان می کشم بدنبالم ......

www.deltange-naseria.blogsky.com

موفق باشی ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد