دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

دختر کو ندارد نشان پدر....

سالها پدری را با برخی طرز فکرهای سنتی نکوهش کردم،

اکنون خود را می بینم با همان افکار........

نظرات 2 + ارسال نظر
بهروز شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.mrhesari.blogsky.com

سلام من حاضرم که با شما تبادل لینک داشته باشم اگه خاستی می تونی بیای داخل وب لاگم بگی اگه خاستی بزاری وب لاگ منو با اسم ...مگه میشه.... بزار مرسی بای

بهروز شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:32 ب.ظ http://www.mrhesari.blogsky.com

سلام من حاضرم که با شما تبادل لینک داشته باشم اگه خاستی می تونی بیای داخل وب لاگم بگی اگه خاستی بزاری وب لاگ منو با اسم ...مگه میشه.... بزار مرسی بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد