دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

منفی ام

منفی ام....

عجیب انرژی منفی از محیط می گیرم و به محیط منتقل می کنم....

خیلی حرفها برای گفتن دارم اما توان نوشتن ندارم...

عجیب این روزهایم گرفته اند....

نظرات 1 + ارسال نظر
شمیم شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ب.ظ http://shamim-26.blogsky.com

دوست عزیزم سلام
این روزهای گرفته انگار با زندگی همه ماها عجین شدن.شاید فکر کنی از روی دلخوشی اما دوست دارم بهت بگم نذار این روزها از پابندازدت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد