دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

آخرین روز کاری در سال ۱۳۸۶

بالاخره سال ۸۶ هم تموم شد....

بوی بهار رو دیگه کاملاْ به وضوح احساس می کنم....

برای رسیدن لحظه شنیدن دعای یا مقلب القلوب بی تابم

برای لحظه ای که همه دستها به اسمون بلند می شه و همه از خدا می خوان که امسال سال خوبی براشون باشه...سالی بدون مریضی...سلامتی...شادی...برکت

لحظه ای که همه همدیگرو در آغوش می کشن و با صدای بلند به هم تبریک می گن و برای هم آرزوی سلامتی می کنن

 

من منتظر لحظه ای هستم که کنار هفت سین همه بنشینیم و سال جدید رو با دلی پر از امید آغاز کنیم

 

نوروز پیشاپیش مبارک

نظرات 1 + ارسال نظر
م س ا ف ر پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:31 ق.ظ http://sheva.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک
امیدوارم سال خوبی داشته باشی
بهار خوبی رو برای دختر پاییزی آرزو می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد