دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

تو بزن تا من برقصم

پس از این زاری مکن

هوس یاری مکن

تو ای ناکام دل دیوانه..............

 

این روزها دلم می خواهد لای پنجره را باز بگذارم تا باد بوزد و گاه آرام و گاه آنچنان تند پرده ها را به رقص درآورد.

این روزها دلم می خواهد دستانت را بگیرم و باهم با آوای درونمان آنچنان برقصیم که نه من نای حرف زدن داشته باشم نه تو

این روزها دلم می خواهد دنیا را به سازم خودم به رقص درآورم

 

پ.ن. تجربه جدیدی را در راه دارم...پرم از ترس و اضطراب

نظرات 2 + ارسال نظر
دخت هرمزگانی چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:55 ب.ظ http://www.bangeree.blogsky.com

سلام ...
خسته نباشی..
پس از این زاری مکن هوس یاری مکن ...اما ما انسانها این هوس همیشه میزنه تو سرمون درس عبرت هم یاد نمی گیریم (لبخند) ...

زندگی کردن تو این دنیا خودش یک تجربه است ...تجربه هر چیزی با خوبی و بدیش خودش یک درسه ..
امیدوارم در راه نوین موفق و شاد باشی....هرگز ترس و اضطراب رو بدلت راه نده ...رمز موفقیت امیدواریست نه ترس و اضطراب .
گل ..

محدثه چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:52 ب.ظ http://www.talash-zistan.blogfa.com

سلام
من داشتم آهنگ مورد علاقه ام رو سرچ می کردم
که یهو وب تو هم اومد
ژس از این زاری مکن...
این روزا من دلم یه آرامش می خواد
این روزا من دلم یه ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد