دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

چراغ ها را من خاموش می کنم...چراغ ها رو من روشن می کنم

صبح ها اولین نفر از خواب بلند می شم و چراغ حال رو خاموش می کنم .....

بارها شده وقتی آب به صورتم می زنم و خودم رو توی آینه نگاه می کنم برای لحظه ای مات می شم و با خودم تکرار میکنم این منم توی آیینه؟

آروم سمت آشپزخونه می رم و برای خودم کافی درست می کنم و هر روز به مکالمات شب پیش فکر میکنم و گاهی لبخند می زنم و گاهی هم با خودم قرار می گذارم که دیگه این کار یا اون کار رو نکنم....

لباس می پوشم و از خونه بیرون می یام چراغ های راه پله رو من خاموش می کنم...چراغ های سر در رو خاموش می کنم و از خونه می زنم بیرون...

آدمهای توی مسیر دیگه همه برام آشنان...به بعضی ها لبخند می زنم و نگاهم رو از بعضی ها می دزدم...

به ایستگاه سرویس می رسم و از دکه روزنامه فروشی روزنامه می خرم..هر روز همشهری و دنیای اقتصاد..روزهای شنبه هفته نامه سلامت...

تا زمانی که سرویس بیاد نگاهی به تیترها می کنم....

توی مسیر تا اداره سرم رو تکیه می دم به پنجره و خاطراتم رو مرور میکنم

این روزها زود می رسم...گاهی از آسانسور و گاهی از پله ها استفاده می کنم تا به طبقه ۸ برسم....

زودتر از همه می رسم و چراغها رو دونه دونه روشن می کنم تا سالن تیره و تاریک روشن بشه

کلید رو توی قفل در می پیچونم و روز شروع می شه............

نظرات 2 + ارسال نظر
فریبا شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:14 ق.ظ http://mermiad.blogsky.com

سلام .
تنهایی بیشتر از همه توی نوشته هات موج می زنه . یه تنهایی دل نشین .
تنهایی . . .

شازده خانوم شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ب.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com

روزمره گی قشنگی داری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد