دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

اعتراف

آروم آروم دارم کنارت بزرگ می شم ؛گاهی مثل یه بچه کوچیک و سرکش فقط لج می کنم و دهنم رو کج می کنم و هرچقدر می خوام نق می زنم و تو چقدر بزرگی که با چشمهای مهربونت فقط بهم نگاه می کنی و من از این همه خوبی و این همه غصه ای که تو نگات موج می زنه شرمنده می شم....

می دونم گاهی بی منطقم؛گاهی حتی خواسته هام هم معنا و مفهومی نداره ؛اما بدون نمی خوام اینجوری باشم و این اتفاقات بیفته

برای همیشه می گم دیگه این اتفاقات نخواهد افتاد..................

نظرات 1 + ارسال نظر
شقایق دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 ق.ظ http://shaghayegh.blogsky.com

خانوم پاییزی چه قالب خوشکلی داری .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد