دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

دست نوشته های یک ذهن پراکنده

من می اندیشم پس هستم،چون هستم شک می کنم،چون شک می کنم باید جستجو کنم،چون جسنجو می کنم،امکان دارد خطا کنم، پس حق خطا دارم

چقدر گیجم

شاید بهتر بود یه معذرت خواهی درستی می کردم و توضیح می دادم که اولین بار بود تو حیطه وظایف من همچین اتفاقی پیش می اومد؛شاید بهتر بود کاملاُ توضیح می دادم اصلاُ نمی دونم چرا نه من نه دیگران متوجه این موضوع نشدیم؛ اما هیچی نگفتم یعنی انقدر از دست خودم عصبانی شده بودم که هیچی نگفتم فقط اشتباه رو اصلاح کردم ....

با خودم درگیرم؛نمی تونم بعضی از کارها و رفتارهای خودم رو قبول کنم ....عصبی شدم و گیج

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد